علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 179438
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


نتیجه مسابقات دارت انتخابی استان

نتیجه مسابقات دارت انتخابی استان آذربایجان غربی

مسابقات دارت انتخابی استان برای قهرمانی کشوری  گرامیداشت میلات با سعادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت در دو رده بانوان و آقایان در مورخه 08/10/94 در ساعت 09:00 در سالن دارت شهرستان ارومیه واقع در مجموعه شش هزار نفری غدیر با مسابقات بانوان شروع گردید، این مسابقات برای بانوان در سبک 301 best of 3  و دبل پایان در دوره اول  و در دوره های بعدی 301  best of 5 دبل پایان برگزار گردید که در پایان

خانم سارا صاحبی راد نفر اول

 خانم الهام جبرائیلی نفردوم

 خانم ها شیوا قنبری و ژیلا عبدلی مقام سوم مشترکی را بدست آوردند

که به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی و نفرات شرکت کننده در این دوره لوح سپاس داده شد در ادامه با حضور آقایان دکتر محمد اشرفی (معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان غربی) ، بیت اله رحمت خدا ( رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه ) ، یوسفی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ،خانم خوش نیت زاده ( نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان ) آقای  سلیم زاده ( نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان ) و آقایای نصیر پور ( رئیس هیئت انجمنهای ورزشی ارومیه ) و .... در جمع حاضرین و سخنرانی نفرات و اشاره پتانسیل موجد در این رشته در استان تاکید  کردند که در این مراسم احکام و مدال های بانوان اهدا گردید و از آقایان دکتر محمد اشرفی  و همایون حسن پور  بدلیل زحمات زیاد در این رشته تقدیر و تشکر بعمل آمد . بعد از مراسم پذارایی از نفرات حاضر انجام  و بعد از قرعه کشی آقایان استارت بازی دارت در رده آقایان زده شد که دور اول در سبک 501 best of 3 و دبل پایان و در دوره های بعدی 501  best of 5 دبل پایان برگزار گردید که  پس از مسابقات انجام شده نفرات برتر بشرح ذیل می باشند:

نفر اول جناب آقای همایون حسن پور  

نفر دوم جناب آقای هوشنگ صفری

نفرات سوم مشترک آقایان بهروز فتحی و شیرزاد عظیم زاده

این دوره از مسابقات در ساعت 17:00 به پایان رسید و احکام و مدال های آقایان توسط آقای سلیم زاده ،  نصیر پور  و امید غلامی  اهداء گردید.

بعد از این دوره از مسابقات چهار نفرات برتر بانوان و آقایان و سه نفر از بازیکنان شایسته هر دو رده به اردوی تیم استان که در شهرستان ارومیه برگزار می گردد دعوت خواهند شد تابعد از انجام تمرینات و کسب آمادگی لازم در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند .

 

 

 

 

 

 

باتشكر

اميد غلامي

رئيس انجمن دارت استان آ.غربي


نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت11:22---12 دی 1394
اگه امکانش هست عکس با سایز اصلی رو برام ایمیل کنید باتشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 10 دی 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com